Stres manažment… alebo ako to vlastne so stresom je?

Dĺžka tréningu:                              2 dni (1 deň = 8 h)

Cieľ a charakteristika tréningu:

Dva dni, dve lektorky a dva prístupy k zvládaniu nadmernej záťaži v súčasnosti. Tento tréning sme pre Vás pripravili s cieľom:

  • naučiť Vás IDENTIFIKOVAŤ STRES,
  • keď už som "v tom", ako ho ZVLÁDNUŤ vďaka PRAKTICKÝM TECHNIKÁM,
  • a ak chcete spraviť viac, tak ako mu PREDCHÁDZAŤ.

Čo všetko sa dozviete?

  • naučíme Vás identifikovať Vaše spúšťače stresu
  • spoznáte situácie, ktoré Vám privádzajú stres a ako máte vtedy reagovať
  • ukážeme Vám, čo robiť, keď už ste v strese
  • vyskúšate a zažijete si jednoduché cvičenia na uvoľnenie stresu (cvičenia do 1 min a do 5 min)
  • ukážeme Vám, ako predchádzať stresovým situáciám
  • ukážeme Vám, čo všetko môžete robiť ako prevenciu proti stresu (od myslenia až po konkrétne cvičenia)
  • vyskúšate a zažijete si ďalšie praktické techniky na zníženie stresového stavu (dychové cvičenia, akupresúra, vizualizácia a pod.)

Bolieva Vás občas hlava alebo chrbát? Zamysleli ste sa niekedy nad tým, či to nesúvisí s tým, KDE  a AKO pracujete? ERGONÓMIA na pracovisku ako aj Vaše STEREOTYPY pri PRÁCI, môžu byť ďalšími spúšťačmi stresu. V jednej časti tréningu Vám povieme, ako fungovať príjemne a bez  bolesti na pracovisku.

Vieme, že mnohí z Vás prekonávajú veľký stres aj PRI PREZENTOVANÍ NA VEREJNOSTI. Časť tréningu bude venovaná tejto téme. Ukážeme Vám niektoré prvky Alexandrovej techniky a tiež rôzne pomôcky, ktoré Vám situáciu pri prezentovaní na verejnosti môžu uľahčiť.

Tréning trvá dva dni, pretože veľkú časť tvoria praktické cvičenia a chceme, aby ste si ich preskúšali a zažili. Prosíme preto, aby ste sa na tréning obliekli do pohodlného oblečenia, uvoľnili sa a užili si ho 🙂