Event marketing

Dĺžka tréningu:                      1 deň (8 x 45 min)

Cieľ a charakteristika tréningu:

Cieľom tréningu je poskytnúť informácie zamerané na hlavné princípy a pravidlá prípravy a realizácie úspešnej event marketingovej stratégie. Účastníci spoznajú rôzne techniky a nástroje ako pripraviť vhodnú eventovú aktivitu.

Náplň tréningu:

Čo rozumieme pod pojmom event marketing

  • Dôvody rastúceho významu event marketingu
  • Definovanie pojmu event marketing
  • Význam event marketingu ako súčasti integrovaného komunikačného mixu
  • Základná typológia event marketingových aktivít
  • Event marketing vs. Event management

Proces plánovania a tvorba event marketingovej stratégie

  • Stanovenie cieľov event marketingu
  • Identifikovanie východiskových podmienok a definovanie cieľových skupín pre event marketingu
  • Plánovanie a tvorba event marketingovej stratégie, situačná analýza
  • Voľba eventu
  • Plánovanie zdrojov, stanovenie rozpočtu
  • Integrácia eventu do komunikačného mixu, medializácia eventu
  • Event marketing z pohľadu správania sa zákazníka

Event controlling

  • Význam kontroly pri príprave a realizácii event marketingových aktivít
  • Metódy event marketingovej kontroly
  • Následné aktivity po realizácii eventu