Pozývame Vás na dvojdňový otvorený tréning „Event manažment v praxi“, kde sa budeme rozprávať o tom, ako dobre zorganizovať event – postupnými krokmi od A po Z, aby sme po jeho realizácii zožali úspech.

Tréning je určený najmä pre:

  • PR/marketingových manažérov a ľudí, ktorí organizujú rôzne podujatia
  • projektových manažérov, ktorí v rámci projektov organizujú workshopy, konferencie a i.
  • asistentky/asistentov zodpovedných za firemné akcie
  • pracovníkov/pracovníčky HR oddelení, ktorí plánujú podujatia pre zamestnancov
  • hotelový personál a pracovníci rezortov, ktorí zabezpečujú eventy pre klientov
  • majitelia/zakladatelia eventových agentúr

Termín: 11. – 12. október 2022

Dĺžka trvania: 9.00 – 16.00 h

Miesto konania: FUDI Restaurant, Karpatská 7537, 911 01 Trenčín

Cena za dvojdňový tréning: 384 eur/osoba (320 eur bez DPH)

  • Cena pre členov SOPK a členov Biznis klubu FSH: 30% zľava z ceny
  • Pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti, druhý účastník má 30% zľavu z ceny.

V cene tréningu je zahrnuté:

  • pracovný materiál pre každého účastníka
  • coffee break dopoludnia a popoludní
  • obed v zariadení, kde sa tréning bude konať
  • certifikát
  • doplňujúca individuálna konzultácia ku konkrétnemu eventu v rozsahu 1 h

Cieľ a charakteristika tréningu:

Organizácia eventov sa stala neodmysliteľnou súčasťou marketingových aktivít mnohých firiem. Zároveň vznikajú eventové agentúry, ktoré poskytujú komplexné služby pre klientov v oblasti zabezpečovania eventov.

Náš tréning je určený pre obe cieľové skupiny a zameraný na praktickú stránku plánovania a realizácie podujatia. Spoločne prejdeme váš event od prvej myšlienky a cieľa, cez jeho naplánovanie, prípravu rozpočtu až po exekúciu a vyhodnotenie.

Súčasťou tréningu sú praktické cvičenia a práca v skupinách na konkrétnom podujatí, ktorými vás prevedie okrem lektorky aj:

  • Jana Ovesná, organizátorka tímbildingov a majiteľka organizácií Zaži Trenčín a Tarzánia Trenčín
  • Andrej Benian, food creative manažér, FUDI Restaurant a majiteľ Gastro Creative

 

Na čo sa môžete tešiť a čo bude obsahom?

Úvod do event manažmentu a plánovanie eventu

  • Definovanie cieľovej skupiny alebo definovanie potrieb klienta, ktorý u vás bude realizovať svoje podujatie a voľba eventu
  • Oslovenie cieľových skupín/partnerov/sponzorov eventu
  • Tvorba scenára eventu
  • Príprava a distribúcia pozvánok
  • Technické a organizačné zabezpečenie eventu
  • Propagačné predmety a darčeky
  • Medializácia akcie
  • Monitoring a vyhodnotenie

Exekúcia eventu

  • Priestor eventu – ako využiť priestor čo najlepšie, na čo si dať pozor, aby náš event nerušili nečakané okolnosti
  • Catering na evente – ako správne vybrať jedlá a nápoje, aký zážitok chceme hosťom dopriať, čomu sa vyhnúť
  • Hladký priebeh eventu – čo všetko vstupuje do hladkého priebehu, praktické rady a tipy od expertov v tejto oblasti

 

Pre prihlásenie na program nás kontaktujte na nikola@eventive.sk alebo vyplňte nasledujúci formulár