Dostali ste za úlohu naplánovať event a neviete, kde začať? Asi ste už začali s nami a nás to teší 🙂 Pretože toto je pokračovanie nášho online tréningu Event manažment v praxi.
Náš dvojdňový tréning sme upravil do online formátu a to nasledovne:
- Event manažment v praxi I: Ako si naplánujete....
- Event manažment v praxi II: ...tak budete realizovať
Na webinároch si prejdeme všetky fázy plánovania eventu: Od prvej myšlienky a cieľa eventu, cez jeho naplánovanie, prípravu rozpočtu až po exekúciu a vyhodnotenie.
- Webinár I je venovaný najmä príprave a dôkladnému plánovaniu eventu.
- Webinár II bude pokračovaním a venovať sa budeme viac realizácii eventu - exekúcia v deň konania a následné vyhodnotenie úspešnosti eventu.
Počet miest na webinár je obmedzený (max 8 osôb), pretože chceme zachovať model praktického workshopu.
Každý účastník bude mať priestor:
- aby pracoval na svojom evente (tvoril si vlastné ciele, work breakdown structure, rozpočet...)
- aby sa pýtal a my mu odpovedali
- aby sme spoločne zdieľali skúsenosti
Webinár realizujeme online cez MS Teams. Po prihlásení Vám pošleme link na pripojenie.
Tréning je určený najmä pre:
- marketingových manažérov a ľudí, ktorí organizujú rôzne podujatia
- PR manažérov
- projektových manažérov, ktorí v rámci projektov organizujú workshopy, konferencie a i.
- asistentky/asistentov zodpovedných za firemné akcie
- pracovníkov/pracovníčky HR oddelení, ktorí plánujú podujatia pre zamestnancov
Termín: 18. február 2021
Dĺžka trvania: 9.00 - 13.00 h
Miesto konania: ONLINE
Cena webináru: 60 eur (50 eur bez DPH)
Tréning vedie: Nikola Sedláčková
Ak vás daný tréning, oslovil kontaktujte priamo lektorku tréningu Nikolu, alebo použite náš kontaktný formulár.
Prečítajte si aj ďalšie články súvisiace s touto témou: