15. – 16. máj 2018 | Predajné zručnosti

Pozývame Vás na tréning "Predajné zručnosti", ktorého cieľom je zlepšiť zručnosti predajcov a obchodníkov cez poznanie seba samých a uvedomenie si svojich kvalít ako obchodníka. Vďaka tréningu sa účastníci  naučia rozpoznať rôzne typy zrelosti zákazníkov a podľa toho voliť prístup k nim. Precvičia si identifikáciu potrieb klienta, techniky zvládania námietok a uzatvorenia predaja. Naučia sa efektívne komunikovať so zákazníkom

Termín:   15. - 16. máj 2018

Dĺžka trvania: 9.00 - 15.30 h (Registrácia od 8.30)

Miesto konania: Trenčianska regionálna komora SOPK, Jilemnického 2, Trenčín, 7. poschodie

Cena dvojdňového tréningu: 258 eur/osoba/2 dni (215 eur bez DPH)

Cena pre členov SOPK: 216 eur/osoba (180 eur bez DPH)

V cene tréningu je zahrnuté:

  • pracovný materiál
  • coffee break dopoludnia a popoludní
  • certifikát o absolvovaní tréningu

 

Náplň tréningu:

Typológia klienta

  • Psychologické rozdelenie osobnosti klienta
  • Orientácia na vzťahy a na úlohy
  • Vznik kvadrantov, stručný opis typov klienta
  • Úloha v skupinách: rozobratie charakteristiky jednotlivých typov klienta

Analýza potrieb klienta

  • Otvorené a zatvorené otázky
  • Techniky aktívneho počúvania
  • Aktívne oslovovanie klienta
  • Úloha v skupinách: nácvik aktívneho počúvania a analýza potrieb klienta

Prezentácia riešenia pre klienta

  • Hlavné zásady prezentovania produktu
  • Rozdiel medzi definovaním výhod produktu a definovaním presných parametrov produktu
  • Úloha v skupinách: Prečo sa niektoré produkty zle predávajú?

Námietky

  • Techniky spracovania námietok
  • Prečo nepoužívať prečo
  • Úloha v skupinách: Zvládanie námietok

Uzatváracie techniky

  • Kúpne signály
  • Zopakovanie techník uzatvárania predajného rozhovoru
  • Úloha v skupinách: Nácvik uzatvorenia predajného rozhovoru

Starostlivosť o klienta a spracovanie administratívy

  • Upevňovanie predajných zručností
  • Modelové situácie a spätná väzba

 

Ak vás daný tréning, oslovil kontaktujte priamo lektorku tréningu Nikolu, alebo použite náš kontaktný formulár.

Prečítajte si aj ďalšie články súvisiace s touto témou:

Tajomstvo budovania dôvery medzi Vami a zákazníkom