Všetky tréningy

  • Asertivita

    Asertivita

    Tréning prezentuje techniky a účinné metódy asertívneho správania použiteľné v rôznych situáciách. Je zameraný na spoznanie a uvedomenie si vlastného komunikačného štýlu, na získanie schopnosti kontrolovať svoj komunikačný prejav a porozumenie komunikácii partnera.

    viac o tréningu

  • Efektívna asistentka a vedenie sekretariátu

    Efektívna asistentka a vedenie sekretari

    Tréning je určený najmä pre skupinu pracovníkov na sekretariáte, asistentky riaditeľov, manažérov, ktorých úlohou je riadiť nielen svoj čas ale i čas nadriadeného (dohodnutie obchodnej schôdzky, príprava materiálov na porady, zápisy, pozvánky)

    viac o tréningu

  • Event manažment v praxi

    Event manažment v praxi

    Organizácia eventov sa stala neodmysliteľnou súčasťou marketingových aktivít mnohých firiem. Ako efektívne prepojiť organizáciu eventov s celkovou marketingovou stratégiou spoločnosti riešime na našom tréningu Event marketing.

    viac o tréningu

  • Event marketing

    Event marketing

    Cieľom tréningu je poskytnúť informácie zamerané na hlavné princípy a pravidlá prípravy a realizácie úspešnej event marketingovej stratégie. Účastníci spoznajú rôzne techniky a nástroje ako pripraviť vhodnú eventovú aktivitu.

    viac o tréningu

  • Firemná korešpondencia v praxi

    Firemná korešpondencia v praxi

    Tréning firemnej korešpondencie v praxi je určený všetkým tým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku s firemnou korešpondenciou, komunikujú s klientmi, obchodnými partnermi a pre ich prácu je zostavovanie obchodných listov nevyhnutné.

    viac o tréningu

  • Komunikačné zručnosti

    Komunikačné zručnosti

    Cieľom tréningu je naučiť sa efektívne komunikovať, odovzdávať posolstvo, získať spätnú väzbu efektívnym spôsobom a vedieť sa prispôsobiť danej situácii. Tréning je zameraný na získanie praktických zručností v komunikačných technikách.

    viac o tréningu

  • Koučovacie zručnosti manažéra

    Koučovacie zručnosti manažéra

    Cieľom tréningu je oboznámenie s technikami, metodikou a zásadami neinštruktívneho spôsobu vedenia ľudí, ktoré môžu manažéri využiť v roli „manažéra-kouča“. Zároveň je určený manažérom rôznych úrovní riadenia, ktorých cieľom je osobnostný rozvoj, ako aj zvyšovanie…

    viac o tréningu

  • Leadership

    Leadership

    Cieľom tréningu „Leadership“ je objasniť účastníkom základné formy vedenia ľudí a ich motivácie. Získať teoretické vedomosti z verbálnej a neverbálnej komunikácie a ich praktické využitie pri definovaní, riešení a predchádzaní konfliktov. Definovanie vlastného štýlu vedenia…

    viac o tréningu

  • Manažérske zručnosti

    Manažérske zručnosti

    Tréning je zameraný na zlepšenie manažérskych zručností pracovníka na vedúcom poste a ich aplikovanie v praxi. Tréning je tematicky rozdelený na 2 dni, pričom súčasťou každého sú praktické cvičenia a zadania s cieľom overenia si…

    viac o tréningu

  • Moderná biznis etiketa

    Moderná biznis etiketa

    Dobré spôsoby sa vo svete biznisu vyžadujú a patria ku kľúčovým kompetenciám moderného manažéra. Poznanie pravidiel biznis etikety a ich dodržiavanie dodáva manažérom suverénnosť vo vystupovaní a to im uľahčuje nadväzovať kontakty, budovať vzťahy, "otvárať…

    viac o tréningu

  • Negociačné schopnosti

    Negociačné schopnosti

    Cieľom tréningu je oboznámiť účastníkov so štandardnými taktikami vyjednávania pri komunikácii s klientom. Výsledkom tréningu je zdokonalenie sa vo vyjednávaní, ako predpoklad pre dlhodobú spoluprácu z obchodnými partnermi.

    viac o tréningu

  • Predajné zručnosti

    Predajné zručnosti

    Cieľom tréningu je zlepšiť zručnosti predajcov a obchodníkov cez poznanie seba samých a uvedomenie si svojich kvalít ako obchodníka. Vďaka tréningu sa účastníci naučia rozpoznať rôzne typy zrelosti zákazníkov a podľa toho voliť prístup k…

    viac o tréningu

  • Prezentujme s radosťou a s úsmevom

    Prezentujme s radosťou a s úsmevom

    Cieľom tréningu je poskytnúť informácie zamerané na hlavné princípy a pravidlá prípravy a realizácie úspešnej prezentácie. Účastníci spoznajú rôzne techniky a nástroje ako pripraviť efektívnu prezentáciu. Výsledkom tréningu je najmä zlepšenie prezentačných schopností účastníkov.

    viac o tréningu

  • Projektový manažment

    Projektový manažment

    Cieľom tréningu je oboznámiť účastníkov s princípmi plánovania a riadenia projektov. Naučiť ich efektívne plánovať, realizovať a vyhodnocovať výsledky projektu, využívaním moderných metód projektového manažmentu.

    viac o tréningu

  • Spoločenský protokol

    Spoločenský protokol

    Cieľom tréningu je oboznámiť účastníkov s pravidlami slušného správania sa v bežných životných situáciách, tieto pravidlá natrénovať a zároveň sa naučiť, ako ich uplatňovať v pracovnom prostredí. Tréning sa tiež venuje rôznym spoločenským udalostiam a…

    viac o tréningu

  • Strategická analýza a príprava projektu

    Strategická analýza a príprava projektu

    Tréning je zameraný pre organizácie, ktoré pripravujú konkrétny projekt. Cieľom je identifikovať východiskovú situáciu v danej oblasti, identifikovať slabé a silné stránky organizácie, dokonale analyzovať prostredie v ktorom sa projekt bude realizovať, ako aj identifikovať…

    viac o tréningu

  • Time manažment

    Time manažment

    Cieľom tréningu je oboznámiť účastníkov s plánovaním svojho (nie len) pracovného času. Prostredníctvom rôznych cvičení a úloh si účastníci osvoja techniky určovania priorít a cieľov, spoznajú, aký typ človeka vzhľadom na výkonnostnú krivku sú a…

    viac o tréningu

  • Leadership 2.0

    Leadership 2.0

    Leadership 2.0 je unikátne a nové poňatie Leadershipu, ktoré vychádza z nášho presvedčenia, že "do procesu vedenia ľudí vstupuje vo veľkej miere to, aké kvality máme, ako sme si vedomí samých seba a ako toto…

    viac o tréningu